|
Najcz?ciej Zadawane Pytania |
 |
|
 |
- Wymaganie zgody na przetwarzanie danych osobowych jako warunek rejestracji jest chyba niezgodne z prawem.
- Chciałbym się zarejestrować w sklepie, ale mam jedno pytanie, czy rejestracja pociąga za sobą jakieś konsekwencje. Prosiłbym o wyjaśnienie.
- Czy mogę złożyć zamówienie i zapłacić przy odbiorze (za pobraniem)?
- Czy wystawiacie Państwo faktury VAT na firmy?
- Co się stanie z przesyłką jeśli kurier nie zastanie nikogo w domu, oraz czy jest możliwe określenie konkretnego dnia przyjazdu kuriera?
- Wymaganie zgody na przetwarzanie danych osobowych jako warunek rejestracji jest chyba niezgodne z prawem.
Proszę się nie obawiać, nie ma tu żadnych kruczków. "Przetwarzanie danych osobowych" to niezbędny aspekt techniczny związany z prowadzeniem sklepu internetowego. Nie ma innego sposobu aby zapisać dane osobowe kogoś, kto składa zamówienie w naszym sklepie. Gdyby zamawiający nie wyraził zgody na ich przetwarzanie, musielibyśmy zaraz po złożeniu zamówienia, wykasować te dane z naszej bazy. W tej sytuacji, gdyby zamawiający zechciał zareklamować lub odesłać do serwisu kupiony u nas towar, okazałoby się, że taka osoba nigdy nic u nas nie kupowała.
Zapewniamy, że obawy przed wyrażeniem zgody na "przetwarzanie danych osobowych" w naszym sklepie są zupełnie niepotrzebne.
[Wstecz]
- Chciałbym się zarejestrować w sklepie, ale mam jedno pytanie, czy rejestracja pociąga za sobą jakieś konsekwencje. Prosiłbym o wyjaśnienie.
Zarejestrowanie się nie ma żadnych "ubocznych" konsekwencji. Jest to jeden z warunków dokonania zamówienia przez nasz sklep internetowy, a ponadto daje kilka dodatkowych możliwości, jak ustawianie własnych profili do przeglądania produktów, newsletter, cennik (te wysyłane są tylko wtedy, gdy w swoim profilu zaznaczysz chęć ich otrzymywania)
Rejestracja w sklepie jest bezpłatna, nie zobowiązuje do zakupów w naszym sklepie, a rejestracji można dokonać choćby po to, aby otrzymywać najświeższy newsletter informujący o nowych produktach lub konkursach organizowanych na naszych stronach.
[Wstecz]
- Czy mogę złożyć zamówienie i zapłacić przy odbiorze (za pobraniem)?
Owszem. Jeśli podczas składania zamówienia zostanie wybrana opcja "płatność za pobraniem", za towar zapłacisz przy odbiorze przesyłki.
[Wstecz]
- Czy wystawiacie Państwo faktury VAT na firmy?
Naturalnie. Podczas składania zamówienia w komentarzu prosimy o podanie danych firmy na którą ma być wystawiona faktura.
[Wstecz]
- Co się stanie z przesyłką jeśli kurier nie zastanie nikogo w domu, oraz czy jest możliwe określenie konkretnego dnia przyjazdu kuriera?
Kurier zostawi awizo, tak samo jak w przypadku Poczty. Wówczas należy zadzwonić do firmy kurierskiej, aby określić dokładną godzinę, o której kurier będzie mógł dostarczyć paczkę z zamówieniem.
[Wstecz]
|
|
|
|